Jump to content

Canadian Forces Cadpat Vest


Daishi

Recommended Posts

Not sure if anyone is interested, but I'm assuming some of your British folk will go nuts since alot of you have hardons for Canadian military equipment.

 

Ive got my issued Canadian Forces Cadpat Vest, like new condition. No tears, rips, stains, or fading. Still smells new. Can have a cat rubbed on it vigorously if requested.

 

LARGE size (Chest 38inch+). This is not a replica, and a rare piece of genuine gear.

 

If any of you are military collectors, or airsoft enthusiasts...then this will probably be a great addition to your collection as it is not some crap repro.

 

I can ship internationally as I am located in Canada, looking for $150 USD for the vest.

 

I also have a Cadpat backpack with a sternum harness, that is big enough for about 2-3 days and includes a hydration compartment for a 3L bladder. This is not an issued bag, and as such I am only looking for $50 USD if anyone is interested. It has NEVER been used. If interested PM me for photos.

20150622_154322.jpg

20150622_154411.jpg

20150622_154505.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
On 22/06/2015 at 4:36 PM, Daishi said:

Je ne sais pas si quelqu'un est intéressé, mais je présume que certains de vos Britanniques deviendront fous puisque beaucoup d'entre vous ont des problèmes avec l'équipement militaire canadien.

 

J'ai reçu ma veste Cadpat des Forces canadiennes, comme une nouvelle condition. Pas de larmes, de déchirures, de taches ou de décoloration. Ça sent toujours nouveau. Peut avoir un chat frotté vigoureusement sur demande.

 

GRANDE taille (Coffre 38inch +). Ce n'est pas une réplique, et une pièce rare d'équipement authentique.

 

Si l'un d'entre vous est un collectionneur militaire, ou un amateur d'airsoft ... alors ce sera probablement un excellent ajout à votre collection car ce n'est pas un reproche.

 

Je peux expédier internationalement parce que je suis situé au Canada, cherchant $ 150 USD pour la veste.

 

J'ai aussi un sac à dos Cadpat avec un harnais de sternum, qui est assez grand pour environ 2-3 jours et comprend un compartiment d'hydratation pour une vessie 3L. Ce n'est pas un sac publié, et en tant que tel, je ne cherche que 50 $ USD si quelqu'un est intéressé. Cela n'a jamais été utilisé. Si intéressé PM moi pour des photos.

20150622_154322.jpg

20150622_154411.jpg

20150622_154505.jpg

 

encore disponible la veste tactique :D ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...